*6060
Aylıq Ödəniş
Kataloq

Qızıl Zəmanət Screen

Qızıl Zəmanət Screen Sertifikatı əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız:
1. Qızıl Zəmanət Screen Sertifikatı aşağıda adları qeyd edilən məhsullarının ekranın təmiri/dəyişdirilməsi imkanı yaradır:

  • Smartfon, planşet, TV, Notbuk, monitor, monoblok.

2. Qızıl Zəmanət Screen Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişdirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 gün zəmanət təqdim edilir.
3. Məhsulun ekranının dəyişdirilməsi mümkün olmadığı təqdirdə aşağıdakı cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir.

Müraciət olunan tarix Endirim faizi
1-ci rüb 50%
2-ci rüb 45%
3-cü rüb 40%
4-cü rüb  35%

4. Ekranın pulsuz dəyişdirilməsinin təmin edilməsi üçün digər ehtiyat hissələrinin təmirinə zərurət yaranarsa, müştəridən əlavə ödəniş tələb edilə bilər.
Təmir effektivliyi üçün ekrandan başqa digər ehtiyat hissəsinin ödənişli təmiri zərurəti yaranarsa, təmir məbləği edilməyənədək ekran dəyişdirilməsi mümkün deyil.
5. Qızıl Zəmanət Screen Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 2)

QZ Screen sertifikatının qüvvədə olma müddəti Məhsulun dəyərinin faizi
6 ay 7%
12 ay 13%

Təmirə Təqdim Edilmə Şərtləri:

1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər:

  • Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
  • Qızıl Zəmanət Screen Sertifikatı;
  • Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu.

1.1 32+ dyum TV məhsulları təmir üçün müştərinin ünvanından Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və təmir edilərək ünvana çatdırılır.
1.2 Məhsul (telefon, notbuk, planşet və s.) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
1.3 Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir. Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home–un mülkiyyəti hesab edilir.
2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir:

  • Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
  • Kontakt Home-a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.

Qızıl Zəmanət Ultra (05.05.2021-24.12.2021)

Qızıl Zəmanət Ultra şərtləri əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız.

1. Məhsulun istifadəsi nəticəsində yaranan bütün qüsurlar zəmanət müddəti çərçivəsində hər ehtiyat hissəsi bir dəfə olmaq şərti ilə tam pulsuz, 14 iş günü ərzində təmir edilir.

  • Məhsulun zədələnərək sıradan çıxdığı hallar;
  • Məhsula maye keçmə halları;
  • Açıq alovla təmas nəticəsində məhsulun sıradan çıxması halı;
  • Aşkarlanan virusun məhsulun istifadəsinə xələl gətirdiyi hallar.

1.1 Məhsulun təmiri mümkün olmadıqda aşağıda göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1)

1.2 Məhsulun komplektasiyasına daxil olan aksesuarlar zəmanətə aid deyil. (İstisna: TV pult, fotoaparat obyektivi)

2. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 (təqvim) günü zəmanət təqdim edilir.

3. Təmir 14 iş gününü keçərsə, əldə etdiyiniz məhsulun 100 % dəyərində yenisini əldə edə bilərsiniz.

  • Güzəşt şərtindən 90 gün ərzində yararlanma imkanı var.

4. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı olan məhsullar oğurlandığı halda aşağıdakı göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1)

  • Müraciət zamanı hüquq – mühafizə orqanlarından oğurluq faktını təsdiq edən müvafiq sənəd təqdim edilməlidir.
  • Bu güzəştli şərt yalnız oğurluq hadisəsinin Azərbaycan Respublikası ərazisində baş verməsi zaman tətbiq edilə bilər.

5. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakı Sizə zəmanət müddəti çərçivəsində güzəştli şərtlərlə məhsulu dəyişmək imkanı verir. (Cədvəl 1)

 

Müraciət olunan tarix

Endirim faizi

1-ci rüb

75%

2-ci rüb

65%

3-cü rüb

55%

4-cü rüb və 2-ci il

50%

3-cü il 

30%

Qeyd edilən cədvəl Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatı ilə əldə edilmiş bütün məhsullara kompensasiya və dəyişdirilməsinə şamil edilir.

6. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 2)

QZ ULTRA sertifikatının qüvvədə olma müddəti

Rəqəmsal kateqoriyası:

(Məhsulun dəyərinin faizi)

Məişət kateqoriyası:

(Məhsulun dəyərinin faizi)

6 ay

10%

verilmir

12 ay 

15%

8%

24 ay

20%

14%

36 ay 

25%

20%

  • Məhsul servisə təqdim edildikdə Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatında qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı seriya ilə eyni olmalıdır.
  • Böyük Məişət texnikası və 32+ dyum TV məhsulları təmir üçün müştərinin ünvanından Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və təmir edilərək ünvana çatdırılır.
  • Məhsul (telefon, noutbuk, planşet və. S) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
  • Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir.
  • Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home –un mülkiyyəti hesab edilir.

    Təmirə təqdim edilmə şərtləri:

1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.

  • Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
  • Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı;
  • Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu.

2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.

  • Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
  • Kontakt Home-a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.

Qızıl Zəmanət Ultra (24.12.2021-06.04.2022)

Qızıl Zəmanət Ultra şərtləri əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız.
1. Məhsulun istifadəsi nəticəsində yaranan bütün qüsurlar zəmanət müddəti çərçivəsində hər ehtiyat hissəsi

  • Bir dəfə olmaq şərti ilə tam pulsuz, 14 iş günü ərzində təmir edilir;
  • Məhsulun zədələnərək sıradan çıxdığı hallar;
  • Məhsula maye keçmə halları;
  • Açıq alovla təmas nəticəsində məhsulun sıradan çıxması halı;
  • Aşkarlanan virusun məhsulun istifadəsinə xələl gətirdiyi hallar.

1.1 Məhsulun təmiri mümkün olmadıqda aşağıda göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1)
1.2 Məhsulun komplektasiyasına daxil olan aksesuarlar zəmanətə aid deyil. (İstisna: TV pult, fotoaparat obyektivi)
Qeyd: Smartfonlarda, düyməli telefonlarda, planşetlərdə, notbuklarda batereya zəmanətə aid deyil. Təmir məbləği məhsulun satış qiymətindən yüksək olarsa, kompensasiya rüblər üzrə tətbiq ediləcək.

2. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 (təqvim) günü zəmanət təqdim edilir.
3. Təmir 14 iş gününü keçərsə, əldə etdiyiniz məhsulun 100 % dəyərində yenisini əldə edə bilərsiniz.

  • Güzəşt şərtindən 90 gün ərzində yararlanma imkanı var.

4. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı olan məhsullar oğurlandığı halda aşağıdakı göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1)

  • Müraciət zamanı hüquq – mühafizə orqanlarından oğurluq faktını təsdiq edən müvafiq sənəd təqdim edilməlidir.
  • Bu güzəştli şərt yalnız oğurluq hadisəsinin Azərbaycan Respublikası ərazisində baş verməsi zaman tətbiq edilə bilər.

5. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakı Sizə zəmanət müddəti çərçivəsində güzəştli şərtlərlə məhsulu dəyişmək imkanı verir.  (Cədvəl 1)

  • Məhsul hissəvi satışla əldə edilibsə, məhsulun ödənişləri davam etdirilir.
  • Öncə əldə edilən məhsul Kontakt Home mağazasına təqdim edilir.
  • Daha öncə məhsul Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakatı əsasında təmir edilibsə, güzəştli dəyişmək imkanı qüvvədən düşür.
  • İstisna: Əgər məhsulun təmiri mümkün deyilsə, güzəştli dəyişdirilmə şərtindən yararlana bilər.
    (daha öncə QZ Ultra əsasında təmir edilibsə, təmir məbləği güzəşt məbləğindən çıxılacaq)
  • İstənilən səbəbdən müştəriyə təqdim edilən kompensassiya yalnız Kontakt Home mağazalar şəbəkəsində istifadə edilməsi üçün endirim kuponu vasitəsilə verilir.

Müraciət olunan tarix

Endirim faizi

1-ci rüb

75%

2-ci rüb

65%

3-cü rüb

55%

4-cü rüb və 2-ci il

50%

3-cü il 

30%


Qeyd edilən cədvəl Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatı ilə əldə edilmiş bütün məhsullara kompensasiya və dəyişdirilməsinə şamil edilir.

6. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 2)

QZ ULTRA sertifikatının qüvvədə olma müddəti

Rəqəmsal kateqoriyası:(Məhsulun dəyərinin faizi)

Məişət kateqoriyası:

(Məhsulun dəyərinin faizi)

6 ay

10%

verilmir

12 ay 

15%

8%

24 ay

20%

14%

36 ay 

25%

20%

 

6.1. Məhsul servisə təqdim edildikdə Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatında qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı seriya ilə eyni olmalıdır.
6.2. Böyük Məişət texnikası və 32+ dyum TV məhsulları təmir üçün müştərinin ünvanından Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və təmir edilərək ünvana çatdırılır.
6.3. Məhsul (telefon, notbuk, planşet və. S) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
6.4. Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir.
6.5 Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home–un mülkiyyəti hesab edilir.

Təmirə təqdim edilmə şərtləri:
1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.

  • Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
  • Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı;
  • Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu

2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.

  • Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
  • Kontakt Home-a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.

Qızıl Zəmanət Ultra (06.04.2022 – 14.08.2022)

Qızıl Zəmanət Ultra şərtləri əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız.
1. Məhsulun istifadəsi nəticəsində yaranan bütün qüsurlar zəmanət müddəti çərçivəsində hər ehtiyat hissəsi bir dəfə olmaq şərti ilə tam pulsuz, 14 iş günü ərzində təmir edilir.

  • Məhsulun zədələnərək sıradan çıxdığı hallar;
  • Məhsula maye keçmə halları;
  • Açıq alovla təmas nəticəsində məhsulun sıradan çıxması halı;
  • Aşkarlanan virusun məhsulun istifadəsinə xələl gətirdiyi hallar.

1.1 Məhsulun təmiri mümkün olmadıqda aşağıda göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1)
1.2 Məhsulun komplektasiyasına daxil olan aksesuarlar zəmanətə aid deyil. ( İstisna: TV pult, fotoaparat obyektivi )
Qeyd: Smartfonlarda, düyməli telefonlarda, planşetlərdə, notbuklarda batereya zəmanətə aid deyil. Təmir məbləği məhsulun satış qiymətindən yüksək olarsa, kompensasiya rüblər üzrə tətbiq ediləcək.

  • Əgər məhsul təmirə yararsızdırsa – müştəri məhsulun qiymətinin 10%-ini əlavə ödəməklə məhsulun 100% dəyərini kompensassiya qismində əldə edə bilər (mağazalarımızda istifadə etmə şərtilə)

2. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 (təqvim)
günü zəmanət təqdim edilir.
3. Təmir 14 iş gününü keçərsə, əldə etdiyiniz məhsulun 100 % dəyərində yenisini əldə edə bilərsiniz.

  • Güzəşt şərtindən 90 gün ərzində yararlanma imkanı var.

4. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı olan məhsullar oğurlandığı halda aşağıdakı göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1)

  • Müraciət zamanı hüquq – mühafizə orqanlarından oğurluq faktını təsdiq edən müvafiq sənəd təqdim edilməlidir.
  • Bu güzəştli şərt yalnız oğurluq hadisəsinin Azərbaycan Respublikası ərazisində baş verməsi zaman tətbiq edilə bilər.

5. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakı Sizə zəmanət müddəti çərçivəsində güzəştli şərtlərlə məhsulu dəyişmək imkanı verir.  (Cədvəl 1)

  • Məhsul hissəvi satışla əldə edilibsə, məhsulun ödənişləri davam etdirilir.
  • Öncə əldə edilən məhsul Kontakt Home mağazasına təqdim edilir
  • Daha öncə məhsul Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakatı əsasında təmir edilibsə, güzəştli dəyişmək imkanı qüvvədən düşür.
  • İstisna: Əgər məhsulun təmiri mümkün deyilsə, güzəştli dəyişdirilmə şərtindən yararlana bilər.
    (daha öncə QZ Ultra əsasında təmir edilibsə, təmir məbləği güzəşt məbləğindən çıxılacaq)
  • İstənilən səbəbdən müştəriyə təqdim edilən kompensassiya yalnız Kontakt Home mağazalar şəbəkəsində istifadə edilməsi üçün endirim kuponu vasitəsilə verilir.

Müraciət olunan tarix

Endirim faizi

1-ci rüb

75%

2-ci rüb

65%

3-cü rüb

55%

4-cü rüb və 2-ci il

50%

3-cü il 

30%


Qeyd edilən cədvəl Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatı ilə əldə edilmiş bütün məhsullara kompensasiya və dəyişdirilməsinə şamil edilir.

6. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 2)

QZ ULTRA sertifikatının qüvvədə olma müddəti

Rəqəmsal kateqoriyası:

(Məhsulun dəyərinin faizi)

Məişət kateqoriyası:

(Məhsulun dəyərinin faizi)

6 ay

10%

verilmir

12 ay 

15%

8%

24 ay

20%

14%

36 ay 

25%

20%

  • Məhsul servisə təqdim edildikdə Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatında qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı seriya ilə eyni olmalıdır.
  • Böyük Məişət texnikası və 32+ dyum TV məhsulları təmir üçün müştərinin ünvanından Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və təmir edilərək ünvana çatdırılır.
  • Məhsul (telefon, notbuk, planşet və. S) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
  • Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir.
  • Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home–un mülkiyyəti hesab edilir.

Təmirə təqdim edilmə şərtləri:
1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.

  • Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
  • Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı;
  • Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu.

2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.

  • Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
  • Kontakt Home-a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.

Sığorta şəhadətnaməsi (15.08.2022-dən)

Qızıl Zəmanət Ultra şərtləri əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız.

1. Məhsulun istifadəsi nəticəsində yaranan bütün qüsurlar zəmanət müddəti çərçivəsində hər ehtiyat hissəsi

bir dəfə olmaq şərti ilə tam pulsuz, 14 iş günü ərzində təmir edilir.

  • Məhsulun zədələnərək sıradan çıxdığı hallar;

  • Məhsula maye keçmə halları;

  • Açıq alovla təmas nəticəsində məhsulun sıradan çıxması halı;

  • Aşkarlanan virusun məhsulun istifadəsinə xələl gətirdiyi hallar.

1.1 Məhsulun təmiri mümkün olmadıqda aşağıda göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1)

1.2 Məhsulun komplektasiyasına daxil olan aksesuarlar zəmanətə aid deyil. (İstisna: TV pult, fotoaparat obyektivi)
Qeyd: Smartfonlarda, düyməli telefonlarda, planşetlərdə, notbuklarda batereya zəmanətə aid deyil. Təmir məbləği məhsulun satış qiymətindən yüksək olarsa, kompensasiya rüblər üzrə tətbiq ediləcək.          

2. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 (təqvim) günü zəmanət təqdim edilir.

3. Təmir 14 iş gününü keçərsə, əldə etdiyiniz məhsulun 100 % dəyərində yenisini əldə edə bilərsiniz.

  • Güzəşt şərtindən 90 gün ərzində yararlanma imkanı var.

4. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı olan məhsullar oğurlandığı halda aşağıdakı göstərilmiş cədvələ uyğun kompensasiya təqdim edilir. (Cədvəl 1. )

  • Müraciət zamanı hüquq – mühafizə orqanlarından oğurluq faktını təsdiq edən müvafiq sənəd təqdim edilməlidir.
  • Bu güzəştli şərtdən oğurluq hadisəsinin yalnız Azərbaycan Respublikası ərazisində baş verdiyi zaman istifadə oluna bilər.

5. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakı Sizə zəmanət müddəti çərçivəsində güzəştli şərtlərlə məhsulu dəyişmək imkanı verir.  (Cədvəl 1)

  • Məhsul hissəvi satışla əldə edilibsə, məhsulun ödənişləri davam etdirilir.
  • Öncə əldə edilən məhsul Kontakt Home mağazasına təqdim edilir.
  • Daha öncə məhsul Qızıl Zəmanət Ultra Sertifakatı əsasında təmir edilibsə, güzəştli dəyişmək imkanı qüvvədən düşür.
  • İstisna: Əgər məhsulun təmiri mümkün deyilsə, güzəştli dəyişdirilmə şərtindən yararlana bilər.
    (daha öncə QZ Ultra əsasında təmir edilibsə, təmir məbləği güzəşt məbləğindən çıxılacaq)
  • İstənilən səbəbdən müştəriyə təqdim edilən kompensassiya yalnız Kontakt Home mağazalar şəbəkəsində istifadə edilməsi üçün endirim kuponu vasitəsilə verilir.

Müraciət olunan tarix

Endirim faizi

1-ci rüb

75%

2-ci rüb

65%

3-cü rüb

55%

4-cü rüb və 2-ci il

50%

3-cü il 

30%


Qeyd edilən cədvəl Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatı ilə əldə edilmiş bütün məhsullara kompensasiya və dəyişdirilməsinə şamil edilir.

6. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 2)

QZ ULTRA sertifikatının qüvvədə olma müddəti

Rəqəmsal kateqoriyası:

(Məhsulun dəyərinin faizi)

Məişət kateqoriyası:

(Məhsulun dəyərinin faizi)

6 ay

10%

verilmir

12 ay

15%

8%

24 ay

20%

14%

36 ay

25%

20%

 

6.1. Məhsul servisə təqdim edildikdə Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatında qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı seriya ilə eyni olmalıdır.

6.2. Böyük Məişət texnikası və 32+ dyum TV məhsulları təmir üçün müştərinin ünvanından Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və təmir edilərək ünvana çatdırılır.

6.3. Məhsul (telefon, noutbuk, planşet və. S) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.

6.4. Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir. Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home –un mülkiyyəti hesab edilir.

6.5 Qeyd olunan zəmanət yalnız 14 gün ərzində qaytarıla bilər. Digər hallarda qaytarılma yalnız zəmanətin qüvvədə olduğu günlər üzrə cərimə tutularaq qaytarıla bilər.

Təmirə təqdim edilmə şərtləri:

1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.

  • Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);

  • Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı;

  • Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu.

2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.

  • Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
  • Kontakt Home- a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.

3. Cihazın əsas ekran kilidi servis əməkdaşlarına təqdim olunmalıdır

  • Cihazın düzgün şəkildə işləməsinə mane ola biləcək akkauntlardan (Icloud, Huawei ID və s.) zərurət yarandıqda çıxış edilməlidir (bu həm kompensassiya, həm təmir hallarına aiddir).

Zəmanət Plus


Zəmanət Plus Sertifikatı şərtləri əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız.

1. Rəsmi zəmanət müddəti bitdikdən sonra eyni şərtlər əsasında yaranan texniki nasazlıqların aradan qaldırılır;

  • Zəmanətə ancaq məhsulun özündən irəli gələn texniki nasazlıqların aradan qaldırılması şamil edilir.

2. Zəmanət Plus Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 (təqvim) günü zəmanət təqdim edilir.
3. Təmir 14 iş gününü keçərsə, əldə etdiyiniz məhsulun 100 % dəyərində yenisini əldə edə bilərsiniz.

  • Güzəşt şərtindən 90 gün ərzində yararlanma imkanınız var.

4. Müştəri Zəmant Plyus Sertifikatının qüvvədə olduğu müddət ərzində onun şərtlərindən istifadə etməyibsə, bu zaman ona Kontakt Home mağazalarında istifadə üçün Zəmanət Plyus Sertifikatının qiymətinin 100 % dəyərində endirim kuponu verilir.

  • Endirim kuponu əldə etmək üçün 1 ay ərzində müraciət edilməlidir.
  • Kuponunin istifadə müddəti zəmanət bitdikdən sonra 90 gün ərzində qüvvədədir.

5. Mebel kateqoriyasında olan məhsullara aşağıdakı əlavə şərtlər tətbiq edilir.

  • Zəmanət Plyus Sertifikatı qüvvəyə mindiyi tarixdən hər il bir dəfə tam pulsuz kimyəvi təmizləmə imkanı (yumşaq mebellərdə);
  • Zəmanət müddəti ərzində bir dəfə mebelin bir ünvandan digərinə ödənişsiz və tam təhlükəsiz daşınması imkanı;
  • Fövqaladə hallar baş verdiyi halda (yanğın, subasma və s.) 100 % kompensasiya tətbiq edilir.

6. Zəmanət Plus Sertifikatının satış tarifləri aşağıdakı kimidir. (Cədvəl 1)

Zəmanət Plus sertifikatının qüvvədə olma müddəti

Rəqəmsal kateqoriyası:

(Məhsulun dəyərinin faizi)

Məişət kateqoriyası:

(Məhsulun dəyərinin faizi)

12 ay

6%

4%

24 ay 

10%

8%

36 ay 

14%

12%

Təmirə təqdim edilmə şərtləri:

1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.

  • Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
  • Zəmanət Plyus Sertifikatı;
  • Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu.

1.1. Məhsul servisə təqdim edildikdə Zəmanət Plyus Sertifikatında qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı seriya ilə eyni olmalıdır.
1.2. Böyük Məişət texnikası və 32+ dyum TV məhsulları təmir üçün müştərinin ünvanından Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və təmir edilərək ünvana çatdırılır.
1.3. Məhsul (telefon, noutbuk, planşet və. S) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
1.4. Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir. Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home–un mülkiyyəti hesab edilir.
2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.

  • Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
  • Kontakt Home-a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.

Qızıl Zəmanət Ultra şərtləri əldə etməklə Siz aşağıdakı imkanlara sahib olacaqsınız.


1. Məhsulun istifadəsi nəticəsində yaranan bütün qüsurlar zəmanət müddəti çərçivəsində hər ehtiyat hissəsi
bir dəfə olmaq şərti ilə tam pulsuz, 14 iş günü ərzində təmir edilir.

  • Məhsulun zədələnərək sıradan çıxdığı hallar;
  • Məhsula maye keçmə halları;
  • Açıq alovla təmas nəticəsində məhsulun sıradan çıxması halı;
  • Aşkarlanan virusun məhsulun istifadəsinə xələl gətirdiyi hallar.

1.1 Məhsulun təmiri mümkün olmadıqda 100% dəyərində kompensassiya olunur
1.2 Məhsulun komplektasiyasına daxil olan aksesuarlar zəmanətə aid deyil. (İstisna: TV pult, fotoaparat obyektivi)

Qeyd: Smartfonlarda batereya zəmanətə aid deyil. Təmir məbləği məhsulun satış qiymətindən yüksək olarsa, 100% kompensassiya təklif olunacaq
2. Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı şərtləri ilə edilən hər bir təmir nəticəsi və dəyişidirilmiş ehtiyat hissəsinə əlavə olaraq 30 (təqvim) günü zəmanət təqdim edilir.
3. Təmir 14 iş gününü keçərsə, 100% dəyərində yenisini əldə edə bilərsiniz.

  • Güzəşt şərtindən 90 gün ərzində yararlanma imkanı var.

Qeyd edilən cədvəl Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatı ilə əldə edilmiş bütün məhsullara kompensasiya və dəyişdirilməsinə şamil edilir.

4. iPhone abunəliyi üzrə Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı yalnız 2 illik nəzərdə tutulub
4.1. Məhsul servisə təqdim edildikdə Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatında qeyd edilən seriya/İmei müştərinin təqdim etdiyi məhsuldakı seriya ilə eyni olmalıdır.
4.2. Böyük Məişət texnikası və 32+ duym TV məhsulları təmir üçün müştərinin ünvanından Kontakt Home əməkdaşları tərəfindən pulsuz götürülür və təmir edilərək ünvana çatdırılır.
4.3. Məhsul (telefon, notbuk, planşet və. s.) təmirə təqdim edildikdə yaddaşında olan məlumat və faylların saxlanılmasına zəmanət verilmir.
4.4. Təmir edildikdən və müştəriyə təmir nəticəsi barəsində məlumat verildikdən sonra 30 (təqvim) gün ərzində məhsul təhvil götürülməlidir. Təhvil götürülmədiyi halda həmin məhsul Kontakt Home–un mülkiyyəti hesab edilir.
4.5 Qeyd olunan zəmanət kampaniya şərtləri ilə əldə edildiyi üçün, qaytarıla bilməz. Yalnız abunəliyə xitam verildiyi halda, Qızıl Zəmanət Ultra sertifikatına da xitam verilir

Təmirə təqdim edilmə şərtləri:
1. Müştəri aşağıda tələb edilən sənədlərlə texniki nasazlıq olan məhsulunu servisə təqdim edə bilər.

  • Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsi (məhsul sahibinin);
  • Qızıl Zəmanət Ultra Sertifikatı;
  • Zərurət yaranarsa, malın dəyərinin ödənilməsi haqqında qəbzlərin əsli və məhsulun qutusu.

2. Aşağıdakı hallarda zəmanət qüvvədən düşmüş hesab edilir.

  • Məhsul təmir üçün digər servis və ya üçünçü şəxslərə təqdim edilərək kənar müdaxilə edilərsə;
  • Kontakt Home-a olan hissəvi ödəniş gecikdiriləcək müqavilə şərtləri pozularsa.

3. Cihazın əsas ekran kilidi servis əməkdaşlarına təqdim olunmalıdır

  • Cihazın düzgün şəkildə işləməsinə mane ola biləcək akkauntlardan (iCloud, Huawei ID və s.) zərurət yarandıqda çıxış edilməlidir (bu həm kompensassiya, həm təmir hallarına aiddir).

Batareya zəmanəti
 Xidmət şərtləri:

• Zəmanət noutbuk və smartfonlarda akkumulyatorların dəyişdirilməsinə şamil edilir.
• Qüsurlu akkumulyatorun dəyişdirilməsi 21 iş günü ərzində həyata keçirilir.
• Əgər dəyişdirilmə müəyyən edilmiş müddət ərzində həyata keçirilməzsə, müştəri məhsulun dəyərinin 50%-i məbləğində kompensasiya alır.
• Müştəri zəmanət müddəti ərzində xidmətlə yalnız bir dəfə istifadə edə bilər.
• Xidmətin qiyməti:
       1. Noutbuklar üçün: 65 AZN.
       2. Smartfonlar üçün: 40 AZN.
• Xidmətin müddəti: Alış tarixindən etibarən 1 il.
Xidmət aşağıdakı akkumulyator nasazlıqlarını əhatə edir:
1.     Mexaniki zədələnmələr:

        Düşmə, zərbə və ya digər fiziki təsirlər nəticəsində yaranan zədələr.
2.     Həddindən artıq qızma və yüksək temperatur nəticəsində yaranan zədələnmələr.

3.     Akkumulyatorun qızması səbəbindən yaranan nasazlıq nəticəsində olan axıntı və ya akkumulyatorun şişməsi.

4.     Suyun və ya digər mayelərin təsiri nəticəsində yaranan zədələnmələr.

5.     Elektrik zədələnmələri:

        Enerji yığma zamanı gərginliyin artıb-azalması səbəbindən yaranan zədələnmələr.
6.     Tam tutum itkisi:

        Akkumulyator enerji yığmır və ya enerjini saxlama qabiliyyətini itirir.
7.     Təbii aşınma:

        İl ərzində ilkin tutumun 20%-dən çoxunun itirilməsi.
Xidmət aşağıdakı hallarda şamil edilmir:
1.     Akkumulyatorun qəsdən və ya ehtiyatsızlıq nəticəsində zədələnməsi.

2.     Orijinal olmayan enerji yığma cihazlarının və aksesuarların istifadəsi.

3.     İcazəsiz müdaxilə:

Cihazın özbaşına açılması və ya üçüncü şəxslərin müdaxiləsi.
4.     İstehsalçının tövsiyələrinə əməl edilməməsi:

Uyğun olmayan şəraitdə istifadə (həddindən artıq rütubət, həddindən aşağı və ya yüksək temperatur).
5.     Müqavilə şərtlərinin pozulması:

        Müştəri gecikmə edir və ya qismən ödənişləri həyata keçirmir (əgər məhsul hissə-hissə ödənişlə alınmışdırsa).
Təmir üçün təhvil şərtləri:
• Müştəri məhsulu hər hansı Kontakt mağazasına və ya xidmət mərkəzinə təqdim etməlidir:
1. Məhsul sahibinin şəxsiyyət vəsiqəsi.
2. Akkumulyator zəmanət sertifikatı.
3. Zərurət olduqda məhsulun ödənişi ilə bağlı orijinal çeklər və qablaşdırma.
4. Bloklanmamış cihaz:
        • Bütün bloklamalar (şifrələr, PIN-kodlar, hesablar) silinməlidir.
        • Proqram təminatı yenilənə bilər, bu isə məlumatların itirilməsinə səbəb ola bilər.
        • Tövsiyə: Cihazı təhvil verməzdən əvvəl məlumatlarınızı çıxarılan və ya cloud yaddaşına köçürün.
 Kompensasiya şərtləri:
• Akkumulyatorun dəyişdirilməsi mümkün olmadıqda müştəri məhsulun dəyərinin 50%-i məbləğində kompensasiya alır.
• Kompensasiya yalnız Kontakt mağazalarında istifadə edilə bilən endirim kuponu şəklində təqdim edilir.
• Kompensasiya almaq üçün məhsul müqavilənin bütün şərtlərinə əməl edilməklə tam komplektasiyada qaytarılmalıdır.
Əlavə şərtlər:
• Xidmət cihazları gündəlik istifadə nəticəsində yaranan akkumulyator aşınmalarından qorumaq məqsədi daşıyır.
• Cihazlarınızı istehsalçının tövsiyələrinə uyğun istifadə edin və mütəmadi olaraq xidmət göstərin. Orijinal enerji yığma cihazlarından istifadə tövsiyə edilir.

Qısa qapanma zəmanəti
Xidmət şərtləri:

  • Elektrik təması səbəbilə yaranan məişət texnikası və televizor nasazlıqlarının 21 iş günü ərzində aradan qaldırılması.
  • Əgər təmir müəyyən edilmiş müddət ərzində baş tutmasa, müştəriyə məhsulun dəyərinin 50%-i məbləğində kompensasiya ödənilir.
  • Əgər məhsul təmirə yararsızdırsa və ya təmirin dəyəri məhsulun dəyərindən yüksəkdirsə, kompensasiya yenə də məhsulun dəyərinin 50%-ni təşkil edir.
  • Xidmətin qiyməti:
    • Kiçik məişət texnikası üçün: 15 AZN.
    • Böyük məişət texnikası və televizorlar üçün: 40 AZN.
  • Müddəti: Alış tarixindən etibarən 1 il.

Xidmət aşağıdakı nasazlıqları əhatə edir:

  • Elektrik şəbəkəsində qısa qapanma nəticəsində yaranan mexaniki və elektrik nasazlıqları.
  • Qısa qapanma nəticəsində zədələnmiş ehtiyat hissələri.
  • Qısa qapanma nəticəsində cihazın funksionallığının tam və ya qismən itirilməsi.

Xidmətin istifadəsi üzrə məhdudiyyətlər və qaydalar:

  1. Yerində kompensasiya:
  • Müştəri diaqnostikadan sonra təmirsiz kompensasiya almağı seçə bilər.
  • Kompensasiya məbləği məhsulun dəyərinin 30%-ni təşkil edir.
  • Kompensasiya nasazlığın təsdiqindən sonra, lakin cihazın təhvil verilməsindən ən geci 5 iş günü ərzində ödənilir.
  1. Xarici təsirlərin istisna edilməsi:
  • Xidmət aşağıdakı səbəblərdən yaranan zədələri əhatə etmir:
    • Mexaniki zərbələr, düşmə və ya daşınma zamanı yaranan zədələr.
    • Qurğuya nəmlik, kimyəvi maddələr, qum və ya toz daxil olması.
    • Təbii fəlakətlər (sel, zəlzələ, qasırğa və s.).
  1. Özbaşına təmir qadağası:
  • Aşağıdakı hallarda xidmət qüvvədən düşür:
    • İstifadəçi cihazı özbaşına təmir etməyə cəhd edib.
    • Zavod plombası və ya zəmanət etiketi pozulub.
  1. Müraciət müddətləri ilə bağlı məhdudiyyətlər:
  • Müştəri qısa qapanma nəticəsində yaranmış nasazlıq barədə 5 iş günü ərzində məlumat verməlidir.
  • Nasazlıq aşkar edildikdən sonra cihaz 10 iş günü ərzində xidmət mərkəzinə təhvil verilməlidir.
  1. Saxlama və istismar şərtləri:
  • Cihaz istehsalçının tövsiyələrinə uyğun istismar edilməlidir:
    • Sağlam torpaqlama sistemi ilə təchiz edilmiş elektrik şəbəkəsinə qoşulmalıdır.
    • Təlimatda göstərilibsə, stabilizator və ya UPS istifadə edilməlidir.
    • Yüksək rütubət şəraitində və ya tövsiyə edilən temperaturdan aşağı şəraitdə istifadə qadağandır.
  1. Sənədlər və cihazın vəziyyəti:
  • Xidmətin təqdim edilməsi üçün aşağıdakı sənədlər tələb olunur:
    • Çek və ya qısa qapanma zəmanət sertifikatının orijinalı.
    • Cihaz tam komplektasiyada olmalıdır (aksesuarlar daxil olmaqla).
    • Lazım gələrsə, cihaz orijinal qablaşdırmada qaytarılmalıdır.
  1. Zəmanət əhatəsinə aid olmayan hallar:
  • Aşağıdakı nasazlıqlar xidmətə daxil edilmir:
    • Normal istismar nəticəsində yaranan aşınma.
    • Proqram nasazlıqları, viruslar və ya proqram təminatının pozulması.
    • Orijinal olmayan şarj cihazları və ya aksesuarların istifadəsi.
  1. Müddət və məsuliyyətin ötürülməsi:
  • Xidmət yalnız göstərilən müddət ərzində (1 il) etibarlıdır və avtomatik uzadılmır.
  • Xidmət cihaz başqa bir şəxsə satıldıqda, Kontakt ilə razılaşdırılmadıqca etibarsız sayılır.

Təmir üçün təhvil şərtləri:

  • Müştəri texniki nasazlığı olan məhsulu hər hansı Kontakt mağazasına və ya xidmət mərkəzinə təqdim etməlidir:
  • Məhsul sahibinin şəxsiyyət vəsiqəsi.
  • Qısa qapanma zəmanət sertifikatı.
  • Məhsulun ödənişinə dair orijinal çeklər.
  • Cihaz tam komplektasiyada.
  • Cihazın ekranı açıq və hesabdan çıxış edilməlidir (əgər bu təmirə maneə yaradırsa).
  • 32 düymdən böyük televizorlar və iri məişət texnikası üçün Kontakt Home işçiləri məhsulu müştərinin ünvanından pulsuz götürüb təmir edir və geri qaytarır.

Kompensasiya şərtləri:

  • Müştəri məhsulu tam komplektasiyada qaytarmalıdır.
  • Kompensasiya Kontakt mağazalarında istifadə üçün endirim kuponu şəklində təqdim edilir.

 

Şəxsi hesab
Şəxsi hesabın üstünlüklərindən yararlanmaq üçün daxil olmaq və ya qeydiyyatdan keçməyi tövsiyə edirik.

Hesab və ayarlar

Aylıq Ödəniş