Kataloq

Geri qaytarma siyasəti

İstifadə olunan terminlər və anlayışlar

Bu Qaydalarda istifadə olunan terminlər aşağıdakı mənaları ifadə edir:

1. “ABC-Telecom” MMC və/və ya Şirkət/Satıcı – “ABC-Telecom” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti (VÖEN: 1401005061, Hüquqi ünvan: AZ1141, Bakı, Yasamal rayonu, Ş.Mehdiyev küç., 138. Faktiki ünvan: Bakı, Binəqədi rayonu, S.S. Axundov küç., 3G, Red Plaza).

2. Veb-sayt  - ABC-Telecom MMC-yə məxsus Kontakt Home mağazalar şəbəkəsinin kontakt.az saytı.

3. Alıcı, satıcı tərəfindən yerləşdirilən elanlara baxan, satıcı ilə əlaqə quran və/və ya onunla malların alınması ilə bağlı müqavilə bağlayan şəxs və ya təşkilatdır.

Malların qaytarılması

Veb-sayt “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanununa uyğun olaraq fəaliyyət göstərir. “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanunun 7-ci maddəsinə uyğun olaraq, qüsurlu malı zəmanət müddəti ərzində, həmçinin, sözügedən qanunun 15-ci maddəsinə əsasən keyfiyyətli malı, alındığı günü nəzərə almadan 14 gün ərzində qaytara və ya dəyişdirə bilərsiniz:

a) Alınan məhsul qüsurlu olsa (Zavod qüsuru)

Qaytarma proseduru:

1. Alıcı göstərilən tələblə *6060 qaynar xəttinə müraciət edir və malı qaytarmaq niyyəti barədə məlumat verir.

2. Alıcı operatorun göstərişinə uyğun olaraq istənilən “Kontakt” mağazasına yaxınlaşıb, mağazadakı məsləhətçiyə niyyətini bildirə bilər.

3. Malın və ya malların yoxlanılması mağazada texniki ekspert tərəfindən həyata keçirilir. Qüsur yerində təsdiqlənərsə, təsdiqləmə prosesindən sonra məhsul yenisi ilə əvəz olunur və ya məbləğ geri qaytarılır.

4. Qüsuru yerindəcə təsdiqləmək mümkün olmadıqda, məhsul ekspertizadan keçmək üçün servisa göndərilir.

5. Alıcı tərəfindən zədələnmiş, qüsurlu və ya sifarişə uyğun olmayan şəkildə geri qaytarılan malların həqiqətən belə olduğu müəyyən edildikdən sonra, alıcıya çatdırılma xərcləri daxil olmaqla, məhsulun dəyəri tam ödənilir.

6. İstifadəçi başqa ödəniş metodundan istifadə etməyə açıq şəkildə razılıq vermədiyi halda, geri qaytarılma nəticəsində alıcı tərəfindən heç bir əlavə xərc çəkməmək şərti ilə, geri qaytarılan malı almaq üçün alıcının istifadə etdiyi eyni ödəniş üsulu ilə həyata keçiriləcək. 

7. Sifariş blankına daxil edilmiş malların alıcısı və bu malların pulunu ödəmiş şəxs iki fərqli şəxs olduqda və müqaviləyə xitam verildikdə, sifariş üçün ödəniş edən şəxsə pul geri qaytarılacaqdır.

Qeyd 1: “Qızıl Zəmanət” varsa, zəmanət şərtlərinə uyğun olaraq əşya geri qaytarıla bilər.

b) Alıcının şəxsi istəyi ilə

Aşağıda qeyd olunan hallarda məbləğ geri qaytarılır:

1. Mal istifadə olunmamış və orijinal vəziyyətdədirsə.

2.Malın satış qablaşdırması, etiketləri, işarələnmələri saxlanılıbsa.

3. Alındığı tarixdən etibarən 14 gün keçməyibsə.

4. Məhsulun komplektasiyası tamdırsa.

5. Maliyyə sənədləri və qəbzlər saxlanılıbsa.

6. Məhsul zədələnməmiş və istifadəyə yararlı vəziyyətdədirsə.

7. Elektron cihazlar alarkən proqramlar quraşdırılmayıb və aktivləşdirilməyib

Qeyd 2: Gigiyena vasitələrinin qablaşdırılması möhürlənməyibsə, o zaman məhsul heç bir halda geri qaytarılmayacaq.

Qeyd 3: Əgər məhsul geri qaytarma şərtlərinə uyğun gəlmirsə və heç bir qüsur yoxdursa, o zaman outlet mağazasında qiymətləndirilə bilər.

Qaytarma proseduru:

1. Alıcı göstərilən tələblə *6060 qaynar xəttinə müraciət edir və malı qaytarmaq niyyəti barədə məlumat verir.

2. Alıcı operatorun göstərişinə uyğun olaraq istənilən “Kontakt” mağazasına gedib mağazadakı məsləhətçiyə niyyətini bildirə bilər.

3. Alıcının mal üçün ödədiyi məbləğin geri qaytarılması mağazada texniki ekspert tərəfindən malın qiymətləndirilməsindən sonra həyata keçirilir.

4. Ekspertizanı yerində keçirmək mümkün olmadıqda, mallar ekspertizanın aparılması üçün servisa göndərilir.

5. Alıcı tərəfindən geri qaytarılan məhsulun və ya məhsulların yuxarıda göstərilən geri qaytarma şərtlərinin hamısına cavab verdiyi müəyyən edildikdən sonra, alıcıya çatdırılma xərcləri daxil olmaqla bütün pul tam ödəniləcəkdir.

6. İstifadəçi fərqli ödəniş metodundan istifadə etməyə açıq şəkildə razılıq vermədiyi halda, geri qaytarmalar Alıcının qaytarılmış məhsulları almaq üçün istifadə etdiyi eyni ödəniş üsulu ilə həyata keçiriləcək.

7. Sifariş blankına daxil edilmiş malların alıcısı və bu malların pulunu ödəmiş şəxs iki fərqli şəxs olduqda və müqaviləyə xitam verildikdə, sifariş üçün ödəniş edən şəxsə pul geri qaytarılacaqdır.

8. Məhsul geri qaytarma şərtlərinə uyğun gəlmirsə, Alıcıya məhsulun/məhsulların geri qaytarılmaması barədə məlumat verilir. Bu halda, alıcı malların satıcıya qaytarıldığı zaman olduğu vəziyyətdə onun hesabına qaytarılmasını tələb edə bilər; Satıcıya məlumat verilməlidir. Əks halda, alıcı satıcıdan malların satıcıya qaytarıldığı vəziyyətdə qaytarılmasını tələb etməzsə və göndərmə xərclərini əvvəlcədən ödəməzsə və ya sözügedən malı almazsa, bu cür hərəkətsizlik slıcının malın mülkiyyətindən imtina etməsini təşkil edəcək və satıcıya öz mülahizəsinə uyğun olaraq onlara sərəncam vermək hüququnu verir.

Xidmətlərin qaytarılması.

1. Məhsulda istehsal qüsuru aşkar edilərsə və məhsul geri qaytarılarsa, xidmət də geri qaytarıla bilər;

2. Məhsul dəyişdirilərkən xidmət köhnə cihazdan yenisinə keçirilir;

3. Məhsul başqa kateqoriyadan olan məhsulla əvəz olunarsa, xidmətin pulu geri qaytarılmır;

4. Geri qaytarılan mallarda qüsur aşkar edilmədikdə, əvvəllər göstərilmiş xidmətlərə görə məbləğ ödənilməyəcək;

5. Ödənişli zəmanət (sığorta) istisna olmaqla, faktiki icra edilmiş heç bir xidmət geri qaytarılmır.

6. Əgər xidmət göstərilibsə, məhsulun deyil, yalnız xidmətin geri qaytarılması tələb olunur.

Əlavə şərtlər:

Əgər məhsul nağdsız ödəniş yolu ilə alınıbsa, mağaza müştərisi alıcı olan banka geri qaytarma sorğusu göndərir. Məbləğ bank tərəfindən 14 təqvim günü ərzində qaytarılır. Qaytarma və dəyişdirmə şərtləri ilə bağlı hər hansı sualınız olarsa, Life chat, sosial şəbəkələr, *6060 Zəng Mərkəzi, +994(50) 828 - 60 - 60 WhatsApp nömrəsi ilə əlaqə saxlaya və ya sizə ən yaxın olan Kontakt mağazası ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.


 

 

Şəxsi hesab
Şəxsi hesabın üstünlüklərindən yararlanmaq üçün daxil olmaq və ya qeydiyyatdan keçməyi tövsiyə edirik.