Top.Mail.Ru
*6060

Şeş at, 10 qatını geri al!

“Kontakt” mağazalar şəbəkəsinin illərdir on minlərlə insanın evinə sevinc gətirən, çox sevilən kampaniyası indi tam yenilənmiş və daha çox qazandıran formatda geri qayıdır.

Bu dəfə “Şeş” atıb, aldığın məhsulun 2 yox, 3 yox, hətta 10 qatını aparmaq şansın var. Şərtlər yenilənsə də, uduş şansı da çoxalıb. Odur ki, çox uzatmadan prosedur qaydaları ilə ətraflı tanış olaq:

Belə ki:

1) 16.12.2022-15.01.2023 tarixlərində istənilən “Kontakt Home”, “Kontakt Smart” mağazalarında və yawww.kontakt.az rəsmi saytından online qaydada nağd, 3 dəfəyə ödə və mağaza daxili nisyə (hissə-hissə ödəniş) şərtlər ilə alış-veriş edən hər kəs bu kampaniyada iştirak etmək hüququ qazanır.

2)Müştəri alış-veriş sənədi (faktura kağızı və ya müqavilə) ilə promouterə (və ya onun əvəz edən şəxsə) yaxınlaşır. Kampaniyada iştirakını təsdiqləyən sənədə imza atır.

3) Müştəriyə zərlərin atış qaydası izah olunur. Müştəriyə 4 ədəd zərdən sayını özü müəyyən etməklə seçim  və cəmi 1 dəfə atış imkanı verilir. Müştəri seçdiyi sayda zərləri (1, 2, 3 və ya 4 zəri) eyni anda atmağa icazə verilir.

4) Zərlər mütləq fotokameraların önündə stəkan vasitəsilə və promouterin təlimatları əsasında stendin üzərinə atılır.

Əgər müştəri:

5) 1 zərlə şeş (altı) atarsa, məhsulun satış dəyərinin 10%-ni;

6) 2 zərlə şeş (altı) atarsa, məhsulun satış dəyərinin 100%-ni;

7) 3 zərlə şeş (altı) atarsa, məhsulun satış dəyərinin 3 qatını;

8) 4 zərlə şeş (altı) atarsa, məhsulun satış dəyərinin 10 qatını geri qazanır.

9) Əgər müştərinin zər atışları yuxarıdakı şərtlərdən hər hansı birinə uyğun gəlirsə, onun qazancı müvafiq möhürlə alış sənədində qeyd edilir.

10) Qazanılan uduş məbləği sonrakı alışlar (nağd, taksit və 3 dəfəyə ödə) zamanı istifadə edilir. Bu məbləğ 31.12.2023 tarixədək istənilən “Kontakt Home” və “Kontakt Smart” , və ya www.kontakt.az  mağazasında alış-veriş zamanı istifadə edilə bilər.

11) Müştərinin öz zəri ilə kampaniyada iştirakına icazə verilmir.

12) Malın nisyə satışı zamanı tətbiq edilən komissiya “Şeş at” kampaniyasına daxil deyil.

13) Məhsulların üzərində satılan əlavə xidmətlər (qızıl zəmanət, quraşdırma, xidmət haqqı, ekspres çatdırılma, “Kontakt Plus”a aid xidmətlər və s.) də həmçinin kampaniyada iştirak edir.

14) Kampaniya müddətində kontakt.az saytından alış edən müştərilər kampaniyanın sonunadək istənilən “Kontakt” mağazasına qəbzlə birlikdə yaxınlaşıb zər ata bilər.

15) 13.01.2023 tarixindən kampaniya bitənə qədər dövrdə məhsul alan müştərilər aksiya bitdikdən sonrakı maksimum 10 gün ərzində zər atışı üçün filiallarımıza yaxınlaşa bilərlər.

16) Hər alış-veriş fakturasına görə 1 dəfə zər atıla bilər.

17) Nisyə (Hissə-hissə ödəniş şərtləri ilə) alış zamanı kampaniyada iştirak üçün məhsulun satış dəyərinin minimum 10%-i əvvəlcədən ödənilməlidir.

18) Müştəri kampaniyada iştirak etmiş məhsulu dəyişərsə yeni əldə edilən məhsul üçün “Şeş at” kampaniyasında iştirak edə bilməz, yəni zər ata bilməz.

19) Kampaniyada iştirak etmiş məhsul daha aşağı qiymətə malik məhsulla dəyişdirilərsə, bu zaman qazanılan uduş məbləği məhsullar arasındakı qiymət fərqinə müvafiq dəyişdiriləcək.

20) Məhsulu dəyişən zaman yeni əldə edilən məhsulun ümumi qiyməti kampaniyada iştirak etmiş məhsulun qiymətindən yuxarıdırsa, bu zaman kampaniyada daha öncə qazanılan uduş məbləği dəyişmir.

21) Kampaniya təşkilatçısı yuxarıda sadalanan şərtlərin dəyişdirilməsi hüququnu özündə saxlayır.