“ŞEŞ-QOŞA” Sevindirir!

“ŞEŞ-QOŞA” Sevindirir!

Ən son iPhone modeli, ultramüasir televizor, xəyallarınızdakı mebel dəsti – bütün bunları Kontakt Home-dan PULSUZ ala bilərsən!

Hər kəsin çox gözlədiyi, çox sevdiyi və hədiyyə qazandığı ŞEŞ-QOŞA kampaniyası söz verdiyimiz kimi yenidən qayıtdı! Şərtlər hər zamankı kimi çox sadədir. Yalnız dekabrın 17-dən yanvarın 16-dək yenidən Şeş-qoşa atmaq şansın olacaq. Seçdiyin məhsulu nağd alışda -50%-dək ENDİRİMLƏ al, Şeş-qoşa at, pulsuz apar! Yeni il hədiyyəni özün qazan!

17 dekabr – 16 yanvar tərixlərində bəyəndiyin məhsulu kontakt.az saytından sifariş et və ya istənilən “Kontakt Home” mağazasına yaxınlaş, arzuladığın məhsulu qiymətindən və sayından asılı olmayaraq al, elə yerindəcə zər at. Bəxtinə şeş-qoşa (6 qoşa) düşərsə, aldığın məhsulu tamamilə PULSUZ apar.

Prosedur aşağıdakı ardıcıllıqla həyata keçirilir:

  1. Müştərilər “Kontakt Home”, “Kontakt Smart” və “Kontakt Mebel” mağazalarında nağd, taksit kartı və ya 3 dəfəyədək ödəmə şərtilə alış edərək bu kampaniyada iştirak etmək hüququ qazanır
  2. Alış edən müştəri qəbz və şəxsiyyət vəsiqəsi ilə promouterə (və ya onun əvəz edən şəxsə) yaxınlaşır
  3. Kampaniyada iştirakını təsdiqləyən sənədə imza atır
  4. Müştəri mütləq fotokameraların önündə stəkan vasitəsilə və promouterin təlimatları əsasında zərləri stendin üzərinə atmalıdır
  5. Müştərinin öz zəri ilə kampaniyada iştirakına icazə verilmir
  6. Zərdə 6 qoşa gələrsə, müştərinin həmin məhsul (və ya qəbz) üzrə ödənişi 100% geri qaytarılır. Digər qoşalar endirim qazandırmır
  7. Müştəri elə yerindəcə qəbzlə birlikdə kassaya yaxınlaşıb ödədiyi məbləği geri ala bilər
  8. Məhsulların üzərində satılan xidmətlər (qızıl zəmanət, quraşdırma, xidmət haqqı, ekspres çatdırılma, “Kontakt Plus”a aid xidmətlər və s.) “Şeş-Qoşa” kampaniyasına daxil deyil.Məsələn, müştəri “3 dəfəyə ödə” şərti ilə soyuducu alır və üzərində də “Qızıl zəmanət Ultra” xidməti əldə edir, məhsula xidmət haqqı da hesablanmışdır. Sonra “Şeş-Qoşa” (6 qoşa) atır, bu zaman müştəri yalnız məhsulu (soyuducu) pulsuz əldə edəcək, xidmət haqqı və qızıl zəmanətə görə ödəniş isə tam edilməlidir.
  9. Kampaniya müddətində saytdan alış edən müştərilər alış günündən etibarən 7 gün ərzində istənilən “Kontakt” mağazasına qəbzlə birlikdə yaxınlaşıb zər ata bilər
  10. Şeş-qoşa kampaniyasında iştirak edən məhsulun qaytarılması (udub-udmamasından asılı olmayaraq) yalnız istehsal qüsuru olduqda mümkündür
  11. Müştəri kampaniyada iştirak etmiş məhsulu dəyişərsə, yeni əldə edilən məhsul üçün Şeş-Qoşa kampaniyasında iştirak edə bilməz, yəni zər ata bilməz
  12. Məhsulu dəyişən zaman yeni əldə edilən məhsulun ümumi qiyməti əvvəlki məhsulun qiymətindən yuxarıdırsa, Şeş-Qoşa kampaniyasına görə endirim edilmədən öncəki məbləğlə yeni götürülən məhsul arasında fərq ödənilməlidir.Məsələn, müştəri dəyəri 1000 AZN olan məhsulu Şeş-Qoşa kampaniyası çərçivəsində 6 qoşa ataraq, pulsuz əldə edir. Dəyişdirmə zamanı yeni əldə edilən məhsulun dəyəri isə 1200 AZN-dir. Bu halda müştəri Şeş-Qoşa endirimi tətbiq edilməyən məbləğlə (1000 AZN) yeni məhsulun dəyəri (1200 AZN) arasındakı fərqi (200 AZN) ödəməlidir.
  13. Zərlərin yalnız bir dəfə atılmasına icazə verilir. Müştərinin hansı məhsulu və hansı sayda almasından asılı olmayaraq endirim qəbzə (yekun məbləğə) şamil olunur. Müştərilər kampaniyada iştirak etməzdən əvvəl aldığı məhsul və ya məhsullar üçün ödəniş etməlidirlər və yalnız bundan sonra kampaniyada iştirak edə bilərlər
  14. “3 dəfəyə ödə” şərti ilə alınan məhsullar üçün bir müqavilə verildiyi üçün müştəri istəyindən asılı olaraq ya bütün məbləğə görə bir dəfə ya da tək-tək məhsullara görə bir neçə dəfə zər ata bilər. Bir neçə məhsula görə zər atılacaqsa, müqavilədə göstərilən ardıcıllıqla zərlər atılmalıdır

Ətraflı >